tirsdag den 2. august 2011

Anti-mosquito app

Ind i mellem kan man godt slå sig selv i hovedet med et "Hvorfor har jeg (af alle mennesker) dog ikke tænkt på det??!!" Feks når jeg tænker på, at jeg for ikke så længe siden skrev et indlæg om hvordan man fik myg til at forsvinde og derefter var stærkt plaget af myg men ude af stand til at få fat i de ting jeg selv havde skrevet om.

Hvorfor var det lige, at det ikke faldt mig ind, at der da nok findes en app eller to til min medbragte telefon der kan det samme som de devices jeg beskrev den gang??

The Anti Mosquito -Sonic Repeller til iPhone og Android er oven i købet gratis!



Den app kunne have sparet mig for 9 myggestik alene på den ene balle for ikke at tale om de 4 myggestik i knæhasen, det ene i panden plus alle de andre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar