fredag den 19. august 2011

Cold and flu medication

Når jeg er i USA og UK køber jeg som regel godt ind af håndkøbsmedicintabletter mod forkølelse og influenza. Det er ikke medicin der bare lige med et snuptag fjerner forkølelse eller influenza men det fjerner en del af symptomerne. Og alt andet lige er det altså nemmere og rarere at gå uden forkølelse og influenza uden hævede kirtler (og medfølgende ømhed i ansigt og ører), løbende næse, halssmerter osv.

Lige nu er jeg ramt af en helt upassende sommerforkølelse. Og jeg er løbet tør for forkølelsesmedicin. 24 timer efter virkningen af de sidste tabletter aftog er jeg 100% træt af at pudse næse og af at have ondt.

Da jeg ikke har en tur til UK eller USA på tapetet lige i den nærmeste fremtid (og jeg frygter det kan blive en lang vinter med flere forkølelser i vente) har jeg forsøgt mig med noget internetshopping på Chemist Direct


Vender tilbage om, hvordan det går med levering og den slags

Ingen kommentarer:

Send en kommentar