tirsdag den 23. august 2011

Kindle og ældre herrer

Jeg tror, at jeg i dag fik overbevist to ældre herrer om, at de må eje en Kindle ved at jeg viftede lidt rundt med den og forklarede og demonstrerede på bedste nørd-vis.



Når man lever som en nørd, medbringer man naturligvis sin Kindle til lægen så man kan sidde med den i venteværelset. Jeg sad stille og roligt og læste da der pludselig stod en ældre mand lænet over mig og sagde, at "sådan en ønsker jeg mig" og pegede på Kindlen. Sagen var, at det var den første Kindle han så med sine egne øjne. Ellers havde han kun læst om den og skrevet sig op på en venteliste på biblioteket (men den var meget lang) efter en.

Til aften blev min far overbevist om Kindlens lyksaligheder. Især var han glad for at Kindlen kan læse højt og at Balzac bøger er gratis på Amazon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar