fredag den 12. august 2011

Menu pages

Når jeg ikke er en teknik-nørd så er jeg en mad-nørd. Og måske er jeg faktisk lidt mere mad-nørd end teknik-nørd. En del af mit mad-nørderi går ud på at læse opskrifter og menukort og fantasere mig til, hvordan det vil være at spise. Men der er desværre restauranter der ikke lægger deres menukort online (måske fordi de serverer hvad der nu var friskest på markedet den dag). Derfor er jeg svært glad for Menupages der godt nok kun findes i USA men til gengæld for 8 større byer






























Personligt er jeg ret glad for amerikanske menuer og madblade fordi de tit tænker ud af boksen i forhold til andre der er lidt mere hæmmede af traditioner. Og så synes jeg det er helt fint som man tit kan finde smeltet ost og koriander i amerikansk mad





Ingen kommentarer:

Send en kommentar