tirsdag den 30. august 2011

Airbnb / boliginspiration

Da jeg var teenager var jeg med min søster og mine forældre på Bed and Breakfast tur rundt i England. Hver gang (men ikke kun når) jeg ser Barnaby i tv får jeg lyst til at gentage successen. For der er altså noget ret morsomt ved at bo privat - for ikke at tale om, at man jo får et helt andet indtryk af det land og den kultur man besøger, når man bor privat.

 Airbnb giver mulighed for at booke private Bed and Breakfast steder (omend jeg tror, det er lidt mere moderne og urbant end det vi besøgte i England tilbage i tidernes morgen).

(Det mærkelige sorte øverst midt i nedenstående foto er en seng der lige kan hejses ned)


Alternativt - hvis man ikke lige har en rejse til New York eller Tokyo på tapetet kan man bruge det som inspiration til boligindretning. Måske især hvis man er en af dem der synes, at det hele godt kan blive meget hvid og fyrretræsfarvet herhjemme



2 kommentarer:

  1. I min sommerferie benyttede vi os af AirBnB i Edinburgh og London - det fungerede upåklageligt og vi bruger det helt sikkert gerne igen.

    SvarSlet
  2. Godt at høre. Jeg har trods alt kun læst om det på nettet men rart at vide, at der er folk der har prøvet det og at det virker. Vi skal til Japan til foråret og det kunne jo faktisk være meget sjovt at bo privat

    SvarSlet