tirsdag den 27. september 2011

Flybillet app ønskes

Jeg bruger nok uforholdsmæssig meget tid på SAS.dk og Momondo.com på at søge flybilletpriser. Feks har jeg de sidste 3 år jagtet den helt rigtige pris på Kbh-Tokyo tur/retur (direkte). Den har jeg så endelig fundet, men så begynder jagten på en lille bitte tur til Berlin med min søster så vi (jeg) kan komme til billig fodbehandling i Nivea Haus og min søster kan komme i Max & co og vi begge kan få en schnitzel.



I stedet for hele tiden at holde øje med flybilletpriserne kunne det være så rart med et site eller en app, hvor man kunne lægge en ønske ind omkring et tidspunkt og en max pris på billetten. Tit er man jo lidt fleksibel, så det skulle også være muligt at lægge flere inquiries ind. Og når (hvis) der så kom et bud der matchede ens krav, så fik man en mail/sms om det.

Indtilvidere har jeg dog ikke kunne finde en sådan app eller et sådan site.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar