mandag den 26. september 2011

Deling af svinetarmefotos og andre interessantheder

Orv hvor er jeg bare øm i skroget efter al den motion der skal gøre mig tynd som en pind! (og overraskende nok var det ikke spinning eller dans der gjorde mig mest øm men yoga!) Men heldigvis er det ikke så slemt at være øm, når man bare sidder helt stille foran sin computer - det slemme kommer først når man skal videre fra sin computer.

Men så må man jo læne sig tilbage og iagttage verden fra sin computer. Og det kan man heldigvis også, fordi folk er så flinke til at oploade ting på Facebook. Senest har jeg set folk bruge Instagram til iPhone som så mange som 9 millioner mennesker åbenbart elsker.



Der er lidt Twitter over det på den måde, at man følger folk. Således kan man følge folk som nok er lidt mere arty end folk er flest (og jeg tænker, at hvis Stine Stregens foto blog, Verden ville være grum, ikke er på Instagram allerede så ville det være oplagt) men man kan også - som jeg - følge sin veninde Tamara der bor i London og lidt se hvad hun ser. Ligeledes kan man naturligvis også lade andre (sine private venner eller bare alverden) følge med i det, man har lyst til at tage billeder af.

For mit vedkommende bliver det nok i høj grad madbilleder jeg kommer til at uploade, men sådan er jeg. Hvis jeg havde haft instagram da jeg (til min glæde) opdagede, at de havde svinetarme til medisterpølse i den lokale Irma, ville jeg helt sikkert have delt det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar