onsdag den 21. september 2011

Elite Cougar

En god veninde har fået en kæreste og de har mødt hinanden ude i virkeligheden (WTF!). Ikke noget med netdating eller Facebook eller noget, men IRL (men ok de indledende runder foregik på Messenger og sms så helt fri af moderne teknologi gik de ikke)

Jeg tænkte så på, hvad jeg ville gøre, hvis jeg ikke havde en (rigtig sød og dejlig) kæreste. Jeg tror måske nok, at jeg ville tjekke ud, hvad det der cougar dating går ud på og så ville jeg nok vende tilbage til Elitedaters, hvor jeg mødte min kæreste.



Men før jeg mødte ham mødte jeg nogle søde og sjove typer:

  • Ham om hvem der er skrevet en side på Wikipedia (men det er muligvis ham selv der har skrevet den)
  • Lægen som på første date kunne konstatere, at det ikke var blindtarmsbetændelse jeg led af, da jeg havde så ondt i maven, at jeg var nødt til at tage hjem. Da vi skulle mødes for anden gang brændte han mig af, og da jeg tjekkede hans profil igen, var han pludselig ikke længere læge men havde læst statskundskab (WTF!)
  • Ham som bare var uendelig sød og flink og interessant, men hvor jeg tænkte, at min historie-interesserede far nok ville have haft mere af at være på date med ham end mig.
  • Ham som jeg selv kontaktede, fordi han så sød ud og jeg var nysgerrig efter at vide, hvad han lavede i Berlin. Og som formulerede forslaget om det første møde på en lidt sjov måde (fordi han åbenbart syntes jeg så meget skrap og farlig ud på mit profilfoto). Det var så ham, jeg blev kæreste med

Jeg tror ikke, jeg har nogle særligt gode råd til, hvordan man får en kæreste andet end de sædvanlige om, at man skal kaste sig ud i det og være sig selv og være åben. (Og alle gør jo det der med netdating. En veninde som mødte sin mand på nettet var lidt flov over at fortælle sin mor det. Moren sagde bare "Selvfølgelig, det er da sådan man gør det nu")

Ingen kommentarer:

Send en kommentar