onsdag den 14. september 2011

Ost og billedbehandlingsprogrammer

Jeg ved godt, at der er strømmet meget vand gennem åen siden de gamle arkade spil men ind i mellem er der nu noget meget rart og afslappende ved at spille en lille bitte smule Tetris eller Pacman. Desværre kan det være svært at finde de virkelig old school modeller fordi folk åbenbart synes, at de spil SKAL opdateres.

På den rimeligt crowdede side Downloadcentral.dk (selvom det er denne blogs erklærede mål at opsøge tekniske, elektroniske ting for kvinder, så synes jeg alligevel det er de færreste sites, apps og gadgets der er meget mande- eller kvindeagtige. Lige præcis Downloadcentral. dk har dog et ret så maskulint præg synes jeg) kan man finde mange gode ting - også ting der henvender sig til kvinder. Feks billedbehandlingsprogrammer og medieafspillere


Jeg tvivler på, at Downloadcentral.dk er sådan et sted jeg vil få min daglige gang, men det er helt sikkert et sted jeg gemmer i mine favorites, så jeg ved hvor jeg skal lede næste gang jeg har brug for en fil converter eller noget andet jeg ikke anede jeg havde brug for.

Umiddelbart ser det ud til, at de fleste programmer man kan downloade hos Downloadcentral.dk er gratis eller næsten gratis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar