mandag den 5. september 2011

Valg kandidat quizzer

Jeg har en rimelig god idé om, hvem jeg vil stemme på d. 15. september (er ikke rigtig tvivler-typen; enkelte gange har jeg absolut ikke været i tvivl om, at jeg ikke syntes, der var nogen kandidater der var værd at stemme på, og så stemte jeg naturligvis blankt. Inge tvivl om det) men det er jo ikke alle der har det sådan. 

Jeg har kigget lidt på et par forskellige kandidat-quizzer (det er åbenbart det nye sort for online medier at lave kandidat-quizzer) og de er altså ikke lige gode alle sammen

Jeg testede "Valg 2011" (til Apple og Android, gratis) men den var jeg faktisk ikke særlig imponeret over. Den tog ikke den faktor med i beregningen, at der er emner man går mere op i end andre. Derfor svarede jeg også "Ingen holdning" til en del af spørgsmålene og fik derfor også et lidt underligt resultat.



Berlingske kører også en quiz, hvor det ser ud til, at der bliver taget højde for ens interesse for de forskellige emner. Eller man skal i hvert fald svare på, hvor meget man går op i de forskellige ting. Klart bedre end app'en

Efter to test af kandidat-quizzer orkede jeg ikke mere  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar