onsdag den 22. juni 2011

Bloglovin'

Jeg har ind i mellem på forskellige blogs set dette:



Og så har jeg nok ikke tænkt mere over det. Nu har jeg så opdaget, at en del trafik her til bloggen kommer fra Bloglovin' og så tænkte jeg, at jeg hellere måtte tjekke ud, hvad det var.

Jeg tror bedst det kan forklares som en online oversigt over de nyeste indlæg på ens favoritblogs.

Det er sådan set meget smart at have det samlet online - feks hvis man skifter computere på arbejde/studie/hjemme og stadig gerne vil følge med i sine yndlingsblogs - frem for at have dem liggende som favorites på computeren. I stedet for at skulle surfe rundt på yndlingsblogs bliver man her automatisk opdateret, når der er nye indlæg.

Derfor er der kommet en lille widget på GeekGirl som service for dem der bruger Bloglovin'



Ingen kommentarer:

Send en kommentar