mandag den 14. november 2011

Scrabble - Wordfeud

Min søster og jeg havde ikke en hel hær af bedsteforældre da jeg var barn, kun vores mormor som vi til gengæld var meget glade for. Når vi var i sommerhus havde vi desuden Hr og Fru Asmussen, vores naboer i form af et pensioneret ægtepar.

Jeg husker det som, at vi næsten brugte al vores tid i sommerhuset med at løbe gennem hullet i hæggen ind til naboerne og enten gå i hælene på Hr. Asmussen når han ordnede have og hjælpe ham og høre om, hvordan hele det der med naturen fungerede eller at hjælpe Fru Asmussen med at bage og ordne.

Der var også en hel del (da vi blev lidt ældre) med at spille Scrabble og Rommy. Og sådan gik det til, at jeg blev en Scrabble-pige. Jeg har ind i mellem fået overtalt min kæreste til at spille med mig, men det er ikke altid han gider (og det kan ind i mellem være svært at hive en flok venner op af hatten der kan spille Scrabble med en)


Derfor ligger det også lige til højreskøjten for mig at spille en slags Scrabble på telefonen mod andre. Og ovenikøbet på dansk.

Jeg er i hvert fald blevet rimelig hooked rimelig hurtig. Spillet findes her til Android og her til Apple og er gratis.

3 kommentarer: