torsdag den 3. november 2011

En slags dame-dating

Da jeg var single var jeg et par gange til noget Running Dinner. Jeg fortalte om det til nogle mennesker der var i forhold som syntes det var døduretfærdigt, at der ikke fandtes en slags par Running Dinner for par der bare gerne ville lære nogle nye mennesker at kende. Hvis man nu går og roder rundt med de samme mennesker man har kendt siden folkeskolen kan det jo godt være, man synes, man trænger til et friskt pust. Eller hvis man nu ankommer til Kbh fra en helt anden by eller et helt andet land kan det jo også godt være, at man gerne vil deltage i noget organiseret "Lær nogle nye mennesker at kende"

Indtil videre har jeg kun oplevet matchmaking og dating for folk som søgte en kæreste (bortset fra, at jeg da vist på et tidspunkt hørte om noget speed dating mellem arbejdsgivere og arbejdssøgere), da det åbenbart er de mest ihærdige og mest opsøgende.


For nylig er jeg dog faldet over Venindeliv, som er en slags dame-dating site (dog uden romantiske undertoner). Det kan være, man har behov for en rejseveninde, en gå-i-byen-veninde eller hvad det nu kan være, og så er det her site da et meget godt sted at starte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar