torsdag den 6. juni 2013

Fri fragt

Jeg har i et stykke tid luret på de her ringe fra Carré:

Jeg prøvede dem i Århus, hvor de havde dem i min størrelse, men kunne ikke rigtig beslutte mig for det. Prøvede dem igen i Kbh, men de havde kun den ene i min størrelse. Så ville det jo være oplagt at købe den anden på nettet (hvor den fandtes i min størrelse). Jeg nåede også så langt som til at klikke mig frem til betaling...som skulle koste 60 kr.

Det er jo ikke fordi 60 kr i forsendelse er noget særligt, men det er bare en konkurrenceparameter når det gælder online shopping. Jeg hører også fra veninder, at de fravælger webshops, hvor man skal betale for fragt. For sagen er, at det tager ½ minut på Google at finde en anden webshop, hvor fragten er gratis - og det er kun ret så få webshops der har helt, helt unikke varer som man ikke kan få andre steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar