onsdag den 5. juni 2013

Det er NU der skal smedes!

...og købes billige vanter (og pelse, hvis man er i markedet for den slags)

Det ligger måske lidt fjernt i erindringen, men det er ret så irriterende ikke at kunne betjene sin telefon når det er vinter og man er udendørs. Heldigvis er der opfundet nogle vanter, der løser det problem, og de er på tilbud nu (ikke overraskende - de forventer nok ikke det helt store salg de næste par måneder)

Jeg må indrømme, at jeg ikke selv har testet disse vanter, men jeg synes det er en god pris for sådan et par handsker (jeg stoler på, at de kan hvad producenterne lover - omend jeg regner med, at effekten på en skærm med handsker er lidt reduceret i forhold til, hvis man brugte den blottede finger)

Både Mujjo og North Face handsker kan købes her i flere forskellige farver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar