onsdag den 12. juni 2013

Ny krea-trend?

Er det ikke efterhånden sådan, at alle de rigtigt kreative efterhånden er ved at drukne i strikkede, hæklede og broderede ting? (og vi andre ikke-helt-så-kreative er gået i stå halvvejs i en lidt skæv hæklet poncho som - hvis vi skal være helt ærlige - nok aldrig bliver helt færdig)

Forleden faldt talen i min familie (gud ved hvordan) på, at både min farmor og faster Doris åbenbart havde været meget dygtige til at kniple, og at afdøde Faster Doris' kniplebræt faktisk lå hjemme i mine forældres kælder, hvis nogen i familien pludselig skulle få lyst til at kniple lidt.


Jeg har det med knipling lige som med hækling: Jeg gider godt eje en megaflot hæklet poncho jeg selv har lavet og jeg gad også godt eje 5 smukke bluser med hjemmelavede kniplede blonde-kniplinger. Men mine evner rækker ikke helt til det.

Det skal dog ikke holde andre mere kreative sjæle tilbage, så hvad siger I til det, krea-typer? Skal I ikke til at kniple?

Har fundet et par links til kniple-sites:

Anni's knipleidéer

Kniplekisten

Begynderknipling for børn og voksne

Kniplegrej


Ingen kommentarer:

Send en kommentar