torsdag den 13. oktober 2011

Jonathan Saunders for Smythson

Nu er det ikke fordi de derovre i Smythson's on Bond Street ligefrem smider ting gratis i nakken på en (jeg var engang derinde, da der kom en fyr ind - som jeg regnede med var rimelig upper class og rig - og fortalte, at han skulle finde en fødselsdagsgave til en pige han ikke kendte særlig godt. WTF! Tænkte jeg. Hvordan kan man købe fødselsdagsgaver til folk man dårligt kender i en butik hvor alt var så dyrt, at jeg dårligt turde røre ved noget?) men de har godt nok nogle fine ting!

En gang fik jeg en lille bitte rød bog fra Smythson hvor der stod "Everyday I love you" udenpå til Valentines Day af min kæreste

Nå, men nu har de altså sammen med Jonathan Saunders lavet nogle afsindigt fine iPad covers, som jeg ville købe til mig, hvis jeg havde været hende som den rige fyr skulle købe en fødselsdagsgave til. For det er da godt nok nogle fine farver. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar