torsdag den 13. oktober 2011

Blogging på farten

Jeg forsøgte mig i sommerferien med blogging på farten men det gik ikke særlig godt. Blogging toolet var simpelthen bare ikke godt nok!

Jeg er ikke klar over, om Bloggers app til at blogge på farten ikke fandtes den gang eller om jeg bare ikke havde lagt mærke til det. Under alle omstændigheder har jeg opdaget det nu og er godt tilfreds. Glæder mig til at blogge meget live-agtigt fra Venedig (omend jeg ikke ved hvor meget smart, nyt, moderne teknik man kan finde dernede)


Det væsentligste ved Blogger app'en er, at den er så let at bruge. Funktionaliteten er naturligvis lidt skrabet i forhold til den fulde Blogger version på computeren, men hvis man virkelig vil sidde og nørde teknik gør man det nok heller ikke fra sin telefon. Så gør man det nok fra computeren. Når man er på farten skal man bare hurtigt kunne skrible et par ord og evt uploade nogle fotos.

Blogger app'en fås både til Apple her og Android her og den er gratis. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar