lørdag den 29. oktober 2011

Bare en tanke

Hvordan kan det egentlig være, at man kan annoncere på Facebook, at nu lytter man til den ene eller den anden sang på Spotify men at man ikke kan gøre det samme med e-bøger? Jeg er godt klar over, at det er fordi Spotify har gjort sig umage med at sætte deres system op, så det kan den slags ting og spillere som Amazon ikke lige har tænkt på det samme. Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at annoncere min holdning om to forskellige bøger til hele verden:

1. En ren skandale af Penny Vincenzi. Det er faktisk en nærmest skandaløst dårlig bog. Har været nødt til at parkere den, fordi jeg ikke gad bruge værdifuld og knap læsetid på noget så ringe
2. Den tredje jomfru af Fred Vargas. Giver en lyst til at pjække fra arbejdet for at ligge derhjemme og læse i den her bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar