mandag den 24. oktober 2011

Fifi Lapin iPhone covers

I Frankrig i sommer så jeg en pige i en overordentlig fin Fifi Lapin sweat. Jeg var lige ved at hive noget af mit bedste skolefransk op af hatten for at spørge, hvor hun havde købt den. Men jeg tøvede en kende for længe, og så var den Fifi-klædte pige borte.


Heldigvis var der hjælp at hente på internettet, hvor jeg kunne se, at Fifi og det meget billige mærke, Pimkie, i februar havde lanceret de her sweats. Jeg vidste, det var et langskud men drog alligevel mod Pimkie. Og her havde de både en grå og en hvid nedsat til 5 Eur i min størrelse. Så er det næsten for dumt ikke at snuppe en af hver farve!

Nu kan man så også få nogle virkeligt fine Fifi Lapin iPhone covers. De kan fås her til ca 25 GBP (hvor de i øvrigt også har en masse andre fine covers)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar