onsdag den 8. februar 2012

Tøjmærke-detektiven

Min søster og jeg har nogle favoritmærker som vi er virkelig, virkelig glade for (Max&co og Maje), og Max&co var ligefrem en del af min svogers bryllupstale til min søster. Der skulle have været en tur til Hamborg (det ville han gerne), men det kunne ikke blive til noget, for der var ingen Max&co. Hvorfor dog tage dertil, når der er to Max&co butikker i Berlin?! (en i KaDeWe og en på Friedrichsstrasse) og der ingen er i DK








Når nu ens yndlingsmærke ikke kan fås i DK, så er man naturligvis ekstra opmærksom på at opsøge det, når man er i udlandet. Og der er det, at The Label Finder er rigtig smart. Man kan søge på stort set alle mærker og så lister sitet alle kendte butikker.

Da sitet oprindeligt er tysk, er det i Tyskland at nettet for forretninger er tættest men jeg synes faktisk de er ret godt med mht Danmark. Feks fandt jeg da ret hurtigt frem til en butik på Frederiksberg, hvor man øjensynlig skulle kunne købe denne Ganni kjole (nogen der sagde noget om en svaghed for kjoler og mønstre?):


Nå, men det smarte er, at nok er The Label Finder tysk, men de har også en app, som ikke er så dum at have med sig når man rejser og jagter skønne udenlandske tøjmærker.

App'en findes desværre kun til iPhone og kan hentes her. App'en er gratis


Ingen kommentarer:

Send en kommentar