onsdag den 20. juli 2011

Blogskrivning fra smartphone

Der er noget ret dynamisk ved blogs i og med det tit er ikke-professionelle der skriver dem og de kan være meget personlige. Derfor synes jeg også det giver rigtig god mening at kunne blogge når man er på farten.

Den app der hedder Blog Writer Lite giver mulighed for dette og den er gratis. Gratished er naturligvis dejligt men umiddelbart virker app'en også MEGET basic. Feks kan jeg ikke umiddelbart se en mulighed for at uploade fotos til bloggen eller at time indlæg. Men ok, den virker og det skal man jo trods alt ikke kimse af


Det er jo feks rarere at have noget der ikke er specielt avanceret men som man til gengæld kan finde ud af at bruge.

Jeg har en fornemmelse af, at hvis man kan finde ud af at bruge Tumblr så er det fantastisk (screen dumps ser i hvert fald lækre ud). Problemet er bare, at det kan jeg ikke (i hvert fald ikke på den tid jeg gad at bruge på at prøve)

2 kommentarer:

  1. Wordpress har lavet en fantastisk app til os der bruger det. Og jeg ved da at der også findes en app til blogger-folk hvor de kan uploade billeder og den slags - hedder muligvis bloggerdroid eller noget i den stil :)

    SvarSlet
  2. Jeg tænker også ,at der MÅ være nogle smartere løsninger end dem jeg lige er faldet over. De har i hvert fald ikke været noget særligt. Men det kræver nok bare lige lidt mere research end jeg umiddelbart troede at finde noget, der duer

    SvarSlet