mandag den 13. august 2012

Sang quiz

Da min kæreste og jeg var på vej hjem fra sommerferie quizzede vi sange: den ene nynnede og den anden skulle gætte (og jeg opdagede, at min kæreste åbenbart ikke kender sangene fra Elverhøj - i hvert fald ikke i min version). det kan der godt gå lidt tid med på sådan en biltur, for det er jo skægt

Desværre gider min kæreste ikke quizze sange med mig når vi ikke lige er i bilen på vej hjem fra ferie. Men så er der jo SongPop, som ALLE vist kender allerede. Til dem der ikke er hoppet med på vognen endnu alligevel kan jeg kun sige, at det skal de. Det er helt rigtigt, det spil.


Man selv eller ens modstander vælger en kategori og så bliver der spille 5 musikstykker, hvor man så hurtigt som muligt skal vælge artist eller sangtitel. I hver runde (som varer en uge) har man gratis 2 omgange, hvor man kan få fjernet 2 forkerte sangtitler/artister. Man kan tilkøbe flere omgange, hvis man vil. Når man vinder modtager man 3 guldmønter og når man taber kun en. Guldmønterne kan bruges til at købe nye kategorier.

Jo mere man spiller, jo flere sange får man adgang til i de forskellige kategorier.

SongPop findes til iPhone, iPad og Android. Det findes i en gratis version og en betalingsversion hvor man naturligvis har adgang til lidt mere. SongPop findes til Android her og til IOS her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar