mandag den 12. marts 2012

Lego Creationary

Jeg bor sammen med kongen af Lego! Min kæreste kan simpelthen bygge alt i Lego og lynhurtigt. Derfor holdt det ret hurtigt op med at være sjovt at spille Legos brætspil Creationary* med ham (dvs de første par gange var det bare virkelig Usjovt fordi det tog mig en evighed at sætte 4 klodser sammen som så slet ikke lignede det, de skulle og min kæreste kunne ALT. Men så begyndte det faktisk at hjælpe på det. Jeg begyndte at tænke 3 dimentionelt og i de rette proportioner, så efterhånden blev det faktisk sjovere)

Her er feks en kaffemaskine han lige byggede for sjov:
Nå, men Lego er jo også nødt til at følge med ud i det elektroniske legeunivers så de har lavet en del spil som apps, bla Creationary. Her bliver der bygget noget på skærmen og man skal så gætte hvad det er ud fra de 4 valgmuligheder der er. Det er nok ikke lige et udpræget voksenspil men jeg vil tro, at mindre børn vil kunne have det sjovt med det.

Spillet er gratis og finde her til Android og her til Apple

*Som er en slags tegn og gæt bare med Lego: Den ene bygger og den anden gætter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar