fredag den 2. marts 2012

Apoteket

Jeg synes det er lidt smart, det Apoteket har gang i online. Jeg har feks en veninde der taler meget om D-vitamin og kalk, og så kan man jo lige tjekke det ud på Apoteket. (Men man behøver altså ikke tjekke lus ud med mindre man har lus eller har lyst til at få en vældig kløe over det hele. Jeg siger det bare) Der er både forskellige former for leksikoner og muligheder for at stille spørgsmål og se andres spørgsmål og svar.


For den travle er der også mulighed for at købe medicin i Apotekets webshop og få det tilsendt. Med mindre man ved lige præcist, hvad man leder efter, kan det dog være lidt uoverskueligt med den webshop. Der er virkelig mange ting at vælge i mellem

En anden smart ting man kan på Apotekets site er, at man kan aflæse pollentallene. Nu er jeg ikke allergiker, så det er muligt, at pollental er noget man kan finde alle vegne men at jeg bare ikke lægger mærke til dem. Men på mig virker det smart. Det samme med sms reminder når man skal tage sin medicin. Det burde jo være meget let at huske den slags men det er det altså bare ikke altid. Så fint, hvis apoteket kan overtage ansvaret med at huske det.

1 kommentar:

  1. Jeg var inde på siden for noget tid siden, fordi jeg ville tjekke prisen på noget ansigtscreme. Jeg tror det tog mig fem minutter bare at finde deres webshop :D

    SvarSlet