mandag den 26. marts 2012

Flyvning

Jeg er sådan en der bliver flysyg og derfor er jeg MEGET opmærksom på, hvor jeg kommer til at sidde henne i flyet når jeg skal ud at rejse. Og naturligvis når jeg skal langt. Jeg er rimeligt med på, hvor jeg helst vil sidde, når jeg flyver med SAS men man kan jo også flyve med andre selskaber og så kan det være rart at vide, hvordan de har indrettet deres fly.

På SeatGuru.com kan man orientere sig om stort set alle flyselskaber og alle deres afgange. Det er et typiske meget, meget nørdet men også meget omfattende site, som man måske ikke har brug for til hverdag, men når man så HAR brug for det, er det fantastisk!

Man kan se, hvor meget benplads der er på de enkelte sæder og om der er nogle ulemper ved sædet man måske ikke lige havde forudset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar