tirsdag den 23. oktober 2012

Kaffe design

Oh jeg er en kaffefan! For pokker jeg elsker kaffe! Af den der slags, hvor der er nogle gode skud espresso og så en masse (men ikke for meget, det skal klart smage af kaffe!) streamet mælk oveni. Så er jeg et lykkeligt menneske.

Jeg elsker at have en kaffe ved siden af mig mens jeg arbejder og hygger mig. Jeg elsker at gå ture med veninder eller kæreste med en kaffe (med sugerør i, så clumsy mennesker som mig ikke spilder ned af sig). Jeg elsker faktisk også den italienske model med at betale ved kassen og så drikke kaffen i stående baren rimelig hurtigt. Jeg elsker, at jeg har kaffekopholdere til alle mine transportmidler. Og jeg elsker virkelig, at der findes kaffe uden koffein, så jeg kan drikke kaffe på alle tider af døgnet.

Hvad jeg også er fan af er, når man kan customize ting. Jeg synes, det er lidt sejt (men praktiserer det faktisk ikke selv), når folk har deres egen kop med når de køber kaffe. Og hvor sejt ville det ikke være, hvis man kom anstigende med sin egen kop som var customizeret lige som man ville have den?!! (Måske ikke helt lige så sejt som hvis man kom anstigende på et flyvende tæppe, ikke helt i den liga, men alligevel lidt sejt)

Keepcup kan man selv designe sin egen kop i flotte farver og i den størrelse der passer til ens kaffebehov

Folk der er vokset fra se-mig-jeg-kommer-anstigende-med-en-vildt-flot-kop-i-pangfarver kan med sådan en kop glæde sig over, at det er godt for miljøet. Kopperne koster uden forsendelse 72 til 96 kr og kan designes og købes her. Desuden er jeg sikker på, at de også duer til the, hvis man er mere til den slags

Ingen kommentarer:

Send en kommentar