torsdag den 13. september 2012

En fuser?

Så blev iPhone 5 lanceret i går og umiddelbart tænker jeg, at det var lidt en fuser, da de fleste af de nye features var blevet lækket på forhånd



Apple er rigtig gode til at skabe nye produktkategorier og ændre den måde vi gør ting på, men jeg tror nu ikke, iPhone 5 kommer til at ændre ret meget. Ja, den har fået en lidt større skærm. Jo, den er blevet lidt tyndere. Jo, den har fået aluminiumsbagside. Ja, den er blevet lidt hurtigere. Ja, den har fået nanosim. Ja, den har fået en ny form for ladekabel.

Men kommer den til at ændre ret meget? Det tror jeg ikke. Et eller andet sted synes jeg, at lanceringen af Siri i iPhone 4S var mere revolutionerende end de ting der er i den nye iPhone 5, og jeg tror ikke, at Samsung og HTC ryster i bukserne over lanceringen af denne iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar