tirsdag den 8. marts 2011

eTilbudsavis

Den økonomisk bevidste husmor/krejleren i mig synes vældig godt om denne app. Desuden appellerer den også til den dovne side af mig der ikke gider scanne fysiske tilbudsaviser - for slet ikke at tale om at skulle smide dem ud efter scanning - og det er jo altså også tip top for miljøet at spare på noget papir

Anyway, app'en fungerer på den måde, at man kan
  • Søge på de varer man er interesserede i og få oplyst pris på produktet, hvilken butik det sælges i og hvor langt man på det givne tidspunkt er fra butikken
  • Se hvor de nærmeste dagligvarebutikker befinder sig
  • Se top 25 tilbud denne uge
  • Lave en indkøbsliste
Personligt benytter jeg mig primært af søgefunktionen. De andre funktioner er smarte nok men ikke specielt relevante for mig.


App'en findes både til iPhone såvel som Android og kan tilgås både fra Google Market, Appstore. Man kan sågar også gå ind på http://etilbudsavis.dk/ og få sendt et link til sin telefon hvis man ikke lige gider søge efter app'en i Appstore eller Market

Ingen kommentarer:

Send en kommentar