mandag den 18. februar 2013

Sketch Guru (eller: rejemad på 3 måder)

Jeg har aldrig været den helt store filterfreak på Instagram. Har bare ikke rigtig følt for det. Eller også er det bare fordi der ikke rigtig har været filtre jeg tændte på. I min telefon er der en app der hedder Paper artist som jeg virkelig godt kan lide, men den er vist ikke lige tilgængelig i den almindelige handel og vandel. Det er til gengæld Sketch artist. Både til Android OG Apple. Jamen altså! hvor heldig har man lige lov til at være??

På Rejemad 1 har jeg brugt filteret Gouache:

På Rejemad 2 er vi ude i noget PencilSketch:
På Rejemad 3 har jeg vovet mig ud i et ColorPencil filter (selvom jeg jo synes det hedder coloUr):

Jeg bilder mig ikke ind, at det er stor kunst at kunne lægge et filter over en rejemad, jeg tog på lørdagens tur til Malmö, men der er en sær glæde og fornøjelse ved på et kort øjeblik at skabe et helt nyt udtryk af et helt banalt rejsemadsfoto. Sagen er, at det er jo sjawt.

App'en Sketch Guru er gratis og findes til Apple her og til Android der





Ingen kommentarer:

Send en kommentar