tirsdag den 5. februar 2013

Penge tilbage i skat

Dagen i dag startede dejligt med en email om, at jeg skulle have knap 7000 kr tilbage i skat. Det brokker man sig jo ikke over. Selvom det jo næsten lyder for godt til at være sandt.

Og jeg har altså den holdning, at hvis tingene næsten er for gode til at være sande, så er de det nok heller ikke.

En nærmere granskning af mailen viste da også noget lidt kluntet dansk:

Og selvom den var sendt fra contact@skm.dk virker det mærkeligt, at man skal udfylde en formular (ud over, at Skat jo gør en dyd ud af at vide så meget som muligt om os, så kunne de måske heller ikke lave de beregninger de har lavet uden allerede at have de oplysninger om mig)

Filen med felter jeg skal udfylde ser ellers meget overbevisende ud og den linker faktisk til det rigtige Skatteministeriums hjemmesider:


Så øv! Jeg skal ikke have penge tilbage i skat :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar