mandag den 12. august 2013

Sko-deo

Nå, hverdagen er ved at være over de fleste af os igen og man kommer så småt i tanker om, at der vist var noget med motion og et medlemsskab af et motionscenter før ferien. Jeg havde - meget ambitiøst - løbesko og løbetøj med på ferien. Blev ikke brugt overhovedet., hvilket jeg nok godt kunne have sagt mig selv. Når man er ved at koge over ved at forholde sig helt stille i 27 graders varme, så kommer man nok heller ikke til at løbe når det er 35 grader varmt.

(Men en dag cyklede vi faktisk en lang tur, hvilket var skønt. Jeg kunne ikke lade være med at nynne "Jeg er så glad for min cykel" for det hele passede: man kommer hurtigt langt omkring - ikke noget med at holde i lange bilkøer - en cykel larmer ikke og bruger nul benzin. Kort sagt en fest)

Tilbage til det med løb i hverdagen. Jeg synes det er ubegribeligt og afskyeligt hvordan sportstøj (altså andres, mit lugter naturlivis kun af blomster) kan komme til at lugte. Et trick til at fjerne lugt i sportstøjet   er at skylle det i Rodalon men det kan man jo ikke rigtig med skoene.



Det er der nogen der har tænkt over, og så har de lavet en form for sko-deo eller luftfrisker-i-sko-tingester. De her såkaldte sneaker balls er måske nok på listen over ting som man godt kan undvære her i tilværelsen. På den anden side kunne jeg godt forestille mig, at min egen sarte næse ville få det meget bedre med mine løbesko, hvis der nu boede sådan nogle kugler nede i dem

Kuglerne koster omkring en 50'er og kan bla købes her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar