fredag den 7. december 2012

Kære Julemand - jeg håber du har spendérbukserne på i år

Jeg har nogle virkeligt gode, techy ønsker i år, men de er måske lidt i den dyre ende. Nogle af dem i hvert fald.






  • 
  • En Segway kan fås her (altså hvis du ikke lige har en liggende på kanen) og koster sølle 50.000 kr. 
  • Sennheiser Amperior høretelefonerne er noget billigere til 2600 kr. 
  • Kindle Fire HD'en fås her til knap 1500 kr. Dét er da et rent steal! 
  • Det der tastatur man kan blæse ud på bordet foran sig fra Celluon Magic Cube. Altså! hvordan kan man leve uden? og det koster kun 1130 kr her
  • Libratone Live højtalerne kan anskaffes her fra 5000 kr
  • Samsung Galaxy kameraet gramsede jeg lidt på i Fnac i sidste uge og hvad kan man sige? Det er smart, lækkert og spændende, så Julemand du forstår nok, at det er vigtigt for mig ikke? Hvis Julemanden glemmer det, kan du få det her, hvis du slipper knap 4000 dask
  • Jeg ved ikke helt, hvordan de der Marshall Major er, at bruge, men de ser smarte ud. Køb dem her til 750 kr
  • Hvem kan leve uden ordentlig kaffe? Ikke mig og jeg bør nok snart få mig en maskine der kan lave en ordentlig en af slagsen. Feks denne Rancilio Silva der er på tilbud her til 3600 kr
  • Og ok, her synes du nok, at jeg bliver lige lovlig krævende, Julemand. Og helt ærligt regner jeg heller ikke med, at du normalt deler julegaver til 800.000 kr ud, men det kunne jo være, at der ikke var finanskrise i Julemandens værksted...Hvis ikke ved du, hvor du skal aflevere Tesla Roadsteren.
På forhånd tak! Og julemand - ikke for at fedte eller noget - men jeg synes altså du er den bedste julemand i hele verden!

Kærlig hilsen Cecilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar