torsdag den 8. december 2011

WiFi finder

Da jeg i 2007 købte en iPod Touch blev jeg bildt ind, at i løbet af no time ville der komme Open WiFi over det hele hvilket jo realiteten betød det revolutionerende, at jeg ville have en lille håndholdt adgang til nettet altid. Det var så bare desværre løgn, hvad jeg blev fortalt den gang. Eller i hvert fald gik det ikke så hurtigt som jeg havde håbet.

Det er dog muligt at opstøve åbne WiFi (hvilket kan være ekstremt praktisk når man er i udlandet og ikke gider en regning på en mio når man kommer hjem igen) og der findes naturligvis en app til det. Den hedder lige ud ad lande vejen: Wifi Finder



Der er ikke så meget bøvl med den app. Man søger bare på hvor man er eller hvor man er interesseret i at vide, om der er WiFi og så kan man se det på kortet. Helt enkelt.

Den er gratis og findes her til Android og her til Apple

Ingen kommentarer:

Send en kommentar