onsdag den 10. september 2014

Fra blog til bog

Man er nødt til at have en blog for at være socialt accepteret. Blogging er det nye sms! citat fra min gamle blog, oktober 2006. Jeg lukkede bloggen for flere år siden af forskellige årsager, men jeg skrev indlæg stort set hver dag i flere år, så det er jo en form for dagbog for mig.

Derfor er jeg ikke helt tryg ved, at alle mine blogindlæg bare ligger på en server et eller andet sted, hvor jeg faktisk ikke har kontrol over dem. Jeg frygter, at de pludselig en dag bare er væk. Jeg har derfor startet det møjsommelige arbejde med at lave alle indlæg til en bog.

Jeg bruger Solentro og havde lidt håbet, at man ved et par klik kunne overføre alle sine blogtekster til et bogformat og så bare klikke "bestil". Så nemt er det dog ikke. Jeg er nødt til at kopiere indlæggene over ét for ét



Solentro er nok mere rettet mod folk, der har en roman liggende som de gerne vil udgive eller hvis man vil lave en foto/erindingsbog sammen med andre

Bøgerne koster fra 42 kr og opefter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar